Monday, June 7, 2010

NON DSLR USER => AKU

sekarang ni memang tengah trend pasal camera dslr ni...pegi mane2..tgh2 jem kt jln syed putra nmpk 2 orang kekasih sedang memerhati kan panorama senja di kuala lumpur sambil jarinya kerap kali menekan shutter..owh..sungguh romantik keadaan itu...ok.stop!!berangan lebey...err..kembali kepada tajuk di atas...lupe sudeh...tak semesti nye kalau kite tak pakai dslr gambar sume tak cantek..tu sume depends kat kualiti sesebuah kamera tu sendiri..contoh nye..aku la..tak pakai dslr pon..tapi aku pakai lumix(panasonic) DMC-FZ28.rupe die cmni..jeng..jeng..jeng..ok..x surprise pon..
hendak la dikate kan disini bahawa specs die ala2 dslr jugak la..tp body kecik cket..aku sangat puas hati la wat mase sekarang ngan menda alah ni..then,ni plak adalah contoh-contoh gambar yang telah dicapture oleh camera ini oleh aku...tige yg teratas ni aku da edit,yg due bwh tu x edit pon..malas..haha
caption:left(edited), right(ori)
my cat..comey name nye..sedang meninjau keadaan sekeliling..
  
                                                             sedap mkn eskrem eh dik..
takut aku tgk muka budak ni..

~~ T A M A T ~~

3 comments:

西蒂 ♥ said...

babe,how much yea this one?because im planning to buy one for my bro as a birthday gift.takkan nak beli Nikon kot.haha.die bukan photographer lagi..hihi

shuhada manaf said...

hehe..sweet sis la u ni b..erm,price range around rm1000-1300 klu x silap i..skunk ni maybe da trun hrge ckit kot..hehe..

西蒂 ♥ said...

auw...thx darl! =)
realy?okay then...its in my rpice range..tak leh beli mahal-mahal...rosak nanti nanges..hehe.
pasni u ble ajar i about cameras.. =)