Saturday, March 27, 2010

SaD WeeKeNd bLuEs....[facebook+esemen=B O R I N K+update blog]

Seperti biase..menghadapi weekend yg sangat la B O R I N K..esemen pnye deadline berderet-deret...naseb bek trip to Langkawi da dicancel kn..kalau x puas la nk pkir kan alasan yg kukuh untuk dapat kn exceptional dr trip tu..huh..I think its not necessary la to have that trip while the final exam is coming very soon...huuhu..then smlm my sis bwk FELIX g clinic..cian die..sakit..kene cm KOKO n MOLLY..kene jangkitan kuman yg teruk..luka die xleh elok..KOKO n MOLLY dulu last2 doctor suh inject bg "tido" je..huhu..mase tu I x sanggup nk ikot my mum g klinik anta KOKO n MOLLY.kt umah da meraung2 bile tgk dorang da xde..bile my mum blik, I cari lam kete tgk tinggal cage je..meraung lg..sedih sbb x dapat kuburkan kt umah...huhu ='( skunk FELIX plak kene cmtu...nape la de virus2 yg jhat ni...pliz dun attack my cats anymore..sob..sob..='(


No comments: